Konkurs Moja Mała Francja - wyniki

Saturday, October 25, 2014


Witajcie!

Nadszedł czas ogłoszenia zwycięzcy w konkursie organizowanym wspólnie ze sklepem Moja Mała Francja chociaż i tak niestety już jestem spóźniona, bo obiecałam Wam wyniki 25.10 a piszę już po północy ... no chyba, że weźmiemy pod uwagę zmianę czasu ;)

Zanim przejdę do wyników, chciałabym Wam bardzo serdecznie podziękować za wszystkie zgłoszenia i za Wasze ciekawe opinie dotyczące sklepu oraz asortymentu jaki chciałybyście w nim jeszcze zobaczyć. To niesamowite jak wiele cennych uwag zebrałyśmy, ile różnych fajnych pomysłów podałyście! 

Jestem przekonana, że Dorota - właścicielka sklepu wykorzysta je w przyszłości po to, aby sprostać wymaganiom klientów ;) Dziękuję też Dorocie za świetną i owocną współpracę no i trzymam kciuki za rozwój sklepu!

DZIĘKUJĘ!



Jak to zwykle bywa, kiedy przychodzi ten moment, oczywiste jest, że chciałoby się nagrodzić Was wszystkie! Niestety nagroda jest tylko jedna. W losowaniu pomógł mi jak zwykle Custom Random Generator. Nie przedłużając zbędnie ogłaszam, że zwyciężczynią w konkursie wylosowana została:




GRATULUJĘ!!!


Jak pamiętacie konkurs został zorganizowany z okazji drugiej rocznicy mojego bloga. Chciałam Wam w ten sposób podziękować za te wspólnie spędzone chwile. Zakładając bloga nie zdawałam sobie sprawy z tego co robię (!). Chciałam tak jak inne koleżanki dzielić się swoimi pasjami, pomysłami i aranżacjami, ale nie wiedziałam, że mogę dotrzeć do tak szerokiego grona czytelników!!!

Nawet w najśmielszych oczekiwaniach nie myślałam, że kiedyś zacznę otrzymywać tyle maili z pytaniami, prośbami o poradę. Nie miałam pojęcia o tym, że będę dostawać propozycje współpracy lub zaproszenia na wydarzenia związane z wnętrzami!

Nie wiedziałam też, że przyjdzie mi poznać i spotkać tyle wspaniałych osób, które tak samo jak ja mają bzika na punkcie pięknych wnętrz. To właśnie na Meetblogin udało mi się spotkać osobiście tyle fajnych Dziewczyn i mam nadzieję, że to dopiero początek!

Wasze wspaniałe opinie i czasami tak miłe słowa, że aż brak słów i gdyby ktoś mówił je do mnie osobiście to spłonęłabym z zakłopotania, dodają mi niesamowitej energii!

Kocham to co robię, odkryłam w sobie PASJĘ tak po prostu i jest mi z tym dobrze :)

Dziękuję Wam za to wszystko Kochani, bo dzięki Waszej obecności ten blog tętni życiem! Uwielbiam Wasze kometarze, choć nie zawsze mam czas, żeby na nie odpisywać. Jesteście dla mnie ogromną motywacją!!!

Zebrałam dla Was kilka zdjęć archiwalnych, które będą wyrazem mojej radości a zarazem podziękowania za to, że jesteście ze mną :)


D Z I Ę K U J Ę !!!

♥♥♥ 















Chciałabym pisać do Was więcej i częściej jednak niestety czasu ciągle brak. Postaram się jednak bardziej dostosować moje posty do Waszych potrzeb. Spróbuję pisać więcej o tych wnętrzach, o które najwięcej pytacie. Mam też nadzieję, że uda mi się przygotowywać dla Was posty z poradami wnętrzarskimi. Z uwagi na częste zapytania o to gdzie dokonałam zakupu, chciałabym również umieszczać te informacje w poście tak, aby każdy mógł je szybko i łatwo odnaleźć. O czymś zapomniałam? Fajnie byłoby poznać Wasze zdanie na ten temat!

Jestem otwarta na Wasze sugestie i porady, piszcie śmiało :)


Ściskam
Iza

No comments:

Post a Comment

 

Followers

Popular Posts