Dmuchamy świeczkę ;) i wyniki Candy

Friday, October 25, 2013


Dziewczyny!!!

Tak, jak obiecałam, dziś są moje urodziny (te blogowe) ... ;)

Ogromnie dziękuję Wam za te piękne, budujące i przemiłe słowa! To naprawdę niesamowite, że tak pozytywnie odbieracie mnie, moje pisanie, mojego bloga i moje wnętrza ...

Nie wiem jakimi słowami opisać to, jaką radość sprawiły mi Wasze życzenia, przemyślenia, podziękowania i pochwały.

Pisałyście o tym, że identyfikujecie się z moją historią, z moim postrzeganiem bloga, naszego blogowego świata. Kilka z Was dziękowało mi ... za to, że podbudowałam w chwili smutku lub zachęciłam do tego, aby nadal pisać bloga. Nie sądziłam, że kiedyś przyjdzie mi czytać takie opinie ...

Nie umiem opisać tego, jak bardzo chciałabym podziękować za Waszą obecność, za dobre słowa, za otuchę ... tym bardziej, że mało mnie ostatnio i nawet na odpowiedzi do Waszych komentarzy czasu mi brak ...

Jesteście wspaniałe!!!

Dziękuję Wam za wszystkie zaproszenia do siebie, do Waszych zabaw i konkursów. Jak zapewne widzicie nie ma u mnie żadnego banerka z Waszymi candy, bo po prostu nie mam czasu :( Jeśli już znajdę chwilę to wolę z Wami "porozmawiać", więc mam nadzieję, że mi wybaczacie :)

Wszystkie nowe Osóbki witam i obiecuję, że na pewno Was odwiedzę, co się odwlecze to nie uciecze!

Iza! mam nadzieję, że kiedyś to przeczytasz! Wiem, że teraz jesteś pochłonięta walką o zdrowie Jasia. Jestem z Tobą myślami i sercem ... dzisiaj wróciłam sobie do mojego pierwszego posta i bardzo, bardzo się wzruszyłam czytając Twoje kojące, pierwsze na moim blogu słowa!!!

Teraz czas na podsumowanie Candy:




 Zgłosiły się 104 osoby, co prawda komentarzy jest 106, ale jeden był powtórzony, a jeden jest po Chińsku??? - nie wiem jakim cudem temu spamowi się udało, szczwana bestia ;) nawet sobie wujka google poprosiłam o wsparcie co by go poznać hahaha

Numerki nadawałam po kolei od pierwszego komentarza do ostatniego, spama pominęłam rzecz jasna ;)

Zabrałam się za losy, karteczki, ale brak czasu przeważył i kolejny raz użyłam rozwiązań naszej techniki ;)


 Ogłaszam więc Moje Kochane, że wygrała 

Bogda 13 października 2013 22:04

 Serdecznie gratuluję i proszę o kontakt mailowy z adresem do wysyłki, a Wam Wszystkim Dziewczyny ogromnie, ale to przeogromnie dziękuję za udział w mojej zabawie!!!


Na koniec chciałam Wam jeszcze pokazać (bo by mi małż nie wybaczył ;)) jak pięknie suszył dla mnie pestki dyni, którą obieraliśmy w niedzielę ... co prawda krem mi nie wyszedł, może następnym razem ;)





U mnie ostatnio dość ponuro, na wiele przemyśleń mi się zebrało ...

I to nie jesień, nie depresja, bo powodów do radości mam wystarczająco dużo, ale otaczający mnie ludzie i zdarzenia, zdrowie, strach o dzieci, o ich przyszłość w tym trudnym świecie.

Niestety w ostatnich dniach dotarły do mnie tragiczne wieści o dwóch młodych osobach, które znałam, a które nie wiem dlaczego postanowiły odejść z tego świata (wiecie co mam na myśli :( ...)

Smutek, żal, myśli, dlaczego?, jak to możliwe? .............

A do tego mój organizm coś ostatnio się buntuje i zdrowie daje znać o sobie. Zabrałam się za siebie (w końcu!), robię badania, mam ustalone wizyty. To już czas, żeby o siebie zadbać, bo tryb życia nie pomaga, a ja przecież z każdym dniem nie młodsza ...

Ale, ale, od razu wyjaśniam !!! to na pewno nic poważnego, prawdopodobnie zbyt dużo stresu, więc nie martwcie się, ja jestem mocny egzemplarz i zalegnąć sobie nie pozwolę!!! Dostanę dragi na uspokojenie i będę jak torpeda ;)

Buziole Kobitki i do następnego!!!



 

No comments:

Post a Comment

 

Followers

Popular Posts