Korytarz - zdjęcia i typografie

Saturday, January 25, 2014


 Dzisiaj na tapecie będzie korytarz ;)

Zapewne domyślacie się dlaczego ... no właśnie, wygląda na to, że fotografie i grafiki nabrały mocy urzędowej i wreszcie zawisły na  ścianie w korytarzu!




Dla przypomnienia tutaj prosiłam Was o pomysły na zagospodarowanie tej ściany, trochę czasu upłynęło ;) 




Nie byłabym oczywiście sobą, gdybym się nie przyczepiła sama do siebie ;) ... no bo może czarne ramki byłyby lepsze dla typografii no i teraz ta wolna przestrzeń z prawej strony ... i kabel na lampkę czeka ... a w ogóle to te poziome jakoś zupełnie od czapy sobie wiszą ...

Ale i tak się bardzo cieszę, bo zrobiło się dużo przyjemniej!

Oczywiście ogromne podziękowania dla Agi z agnetha home, bo zawartość ramek jest właśnie od Niej! Aguś, wpasowały się świetnie, jeszcze raz dziękuję, szczególnie za prezenty w postaci typografii!!!




Może się teraz zmobilizuję, żeby w końcu ten kinkiet znaleźć, a z prawej strony jeszcze coś powieszę, mam dwa typy na oku ;) ... jak upoluję to się o tym z pewnością dowiecie :)









Ciekawa jestem co tam u Was? Bo u nas zima na całego, taka piękna, szkoda, że nie było takiej na święta, no ale u nas ferie za tydzień, zobaczymy czy z nami zostanie ;)

Ja w każdym razie przywitałam ją jakimś zapaleniem gardła, ale chorować w łóżku nie mogę, bo w pracy nawał obowiązków, a od piątku chciałabym iść na urlop.

Ściskam mocno, Iza!

No comments:

Post a Comment

 

Followers

Popular Posts