Ławka (ogłoszenie) i wrzosy

Monday, September 1, 2014


Hej Kochani!

Dzisiejszy post trochę podyktowany Waszymi pytaniami, których dostaję coraz więcej. Wymaga to ode mnie trochę pracy, ale co tu dużo gadać, uwielbiam to! Każdy kto ma jakąś pasję w życiu wie o czym mówię, moja objawiła się dość późno ale ważne, że z impetem ;)

Dużo pytaliście o ławkę, która stoi przy ceglanej ściance pomiędzy kuchnią a jadalnią. Pisałam Wam wtedy, że jest z Lidla i że bywa raz na jakis czas. Wypatrzyłam właśnie, że będzie ponownie w ofercie od czwartku 4 września. 

U mnie przykładowa aranżacja. Pamiętajcie, że siedzisko trzeba już dokupić lub dorobić samodzielnie :)








Tak było na chwilę, bo jednak znowu pojeździłam trochę z mebelkami, a konkretnie z dwoma i zamieniłam miejscami ... na razie tak sobie jest od trzech dni, zobaczymy co będzie dalej ;)






To tyle na dzisiaj, bo rano trzeba wstać. Duże zmiany u nas, bo cały harmonogram przewrócony do góry nogami, Asia dzisiaj pierwszy raz była w przedszkolu, a Alicja zaczyna IV klasę. Dla obu to wielkie emocje i obawy, dla nas mnóstwo stresu, ale to tylko na początku. Potem, jak już wszystko dogramy to machina ruszy pełną parą i do lata!

Buziaki!
Iza

No comments:

Post a Comment

 

Followers

Popular Posts