MLS.blog w MEDIACH

Sunday, January 18, 2015


Teraz to będę się trochę chwalić i to zbiorowo, zgodnie z tradycją, z większym lub mniejszym opóźnieniem ;) Osoby, które śledzą mój fanpage już wiedzą, bo tam znacznie łatwiej jest szybko wrzucić zdjęcie i opis, a do postów zawsze zbieram się z większym zastanowieniem ;)

Zebrało się tego w ostatnim czasie. Tytuł mówi o blogu ale nawet jeśli publikacja jest moja a nie o blogu to i tak nadal mój blog to ja więc dla mnie te dwie jednostki się przenikają :)

W wydaniu styczniowym ILOBAHIE CREATIVE ukazał się mój artykuł na temat eklektycznego living room'u. To był mój debiut w tej roli, więc liczę na Waszą wyrozumiałość. Dziękuję Dziewczynom z Ilobahie za zaproszenie i cieszę się, że miałam okazję współtworzyć to wydanie w tak zacnym gronie! Zapraszam do poczytania. Możecie zapisać się na darmową prenumeratę tutaj


http://issuu.com/ilobahiecreative/docs/ilobahie_creative_magazine_stycze__


W poprzednim poście zdawałam Wam relację z finału akcji Santa Blogger, ale nie pisałam jeszcze o akcji Design z sercem organizowanej już po raz drugi przez Dziewczyny z roomor! Podsumowanie można znaleźć tutaj

 
Jestem ogromnie szczęśliwa, że mimo braku snu, nawału obowiązków i braku czasu na wszystko, jednak udało mi się dołożyć małą cząstkę do tej akcji. Ciekawa jestem czy uda Wam się znaleźć to, co wykonałam. Zdradzę Wam tylko, że to był 95% recyckling ;)


W grudniowym wydaniu IKEA FAMILY LIVE MAGAZINE z kolei pojawiły się zdjęcia naszego domu, choć dla Was to raczej retrospekcja, bo przecież znacie je na bieżąco, a tam można oglądać stan z maja 2014 ;) Wszystko zaczęło się od tego, że napisała do mnie Helen - Local Homes Editor i zaproponowała umieszczenie zdjęć naszego domu w magazynie. Byłam zadowolona, bo lubię kiedy ktoś mnie znajdzie, czuję się wtedy doceniona i mam ogromną satysfakcję. 

Perypetie z tym związane może ominę, efekt końcowy jest do przyjęcia, a opóźnienie wynika z faktu, że niestety nie dotarły do mnie maile z Ikea i znalazłam to wydanie całkiem przypadkowo szczególnie, że zgodnie z planem miało to być "pierwsze wydanie wiosenne". Gdyby ktoś chciał zaglądnąć to zapraszam tutaj.

Pewnie już zauważyliście zmiany w wyglądzie bloga. Tak naprawdę dokonuję ich stopniowo, w miarę wolnego czasu szperam w sieci i poszukuję wskazówek jak coś ulepszyć i zmienić. Chciałabym aby wygląd strony był czytelny i przejrzysty oraz aby informacje były łatwo i szybko dostępne. Staram się również coraz bardziej zastępować wizytówkę i opis bloga skrótem MLS.blog po to, aby nie był wciąż kojarzony tylko i wyłącznie ze stylem shabby. Obecnie mam problem z obrazkiem w tytule bloga, ale mam nadzieję, że uda mi się to wyprostować ;) Chętnie poznam również Wasze uwagi w tym temacie.

Miłej niedzieli!
Iza




No comments:

Post a Comment

 

Followers

Popular Posts