Nowy Rok i Santa Blogger part 1

Thursday, January 1, 2015


W I T A J C I E  W  N O W Y M   R O K U!!!


Ogromnie dziękuję Wam za wszystkie życzenia i od razu również życzę Wam i Waszym Rodzinom

Wszystkiego Dobrego na cały nadchodzący R O K!
 Z D R O W I A!!! Kochani, bo bez niego nic nie jest ważne! 
S P O K O J U, bo dzięki niemu nasze życie jest piękniejsze i przyjemniejsze. 
R A D O Ś C I  i  U Ś M I E C H U na każdy nowy dzień!  
S I Ł Y  do walki z trudnościami.
Niech się spełniają Wasze marzenia!!!


Świąteczno - noworoczne dni upłynęły mi naprawdę miło. Mam cały czas urlop i mogłam pobyć w domu całe dni, zrobić to, na co zwykle nie mam czasu. Popichciłam trochę w kuchni, posnułam się po domu, pobawiłam się z dziewczynkami, uszyłam sobie coś nowego (do domu ;)), byliśmy na łyżwach, były i zabawy na śniegu. Spędziliśmy też bardzo fajne chwile z moimi Rodzicami, były wspólne gry, rozmowy i wygłupy.

Oj będzie mi trudno wrócić na normalne tory po weekendzie ;) ale żeby było łatwiej to
 postanawiam sobie na Nowy Rok: zwolnić tempo, mniej się przejmować!

W ostatnich dniach zajmowałam się też przygotowywaniem i pakowaniem prezentów do zabawy Santa Blogger organizowanej przez Karolinę z Houseloves. Jak już zapewne doczytaliście, bo wcześniej wspominałam o tym ja oraz pozostałe dziewczyny biorące udział w zabawie, przygotowujemy dla siebie prezenty, małe upominki, ale od serca, wyjątkowe i niepowtarzalne takie jak my ;) ;) ;) 

Tak napisała o nas Karolina u siebie na blogu i myślę, że zrobiła to pięknie i trafiła w samo sedno!

"w SANTA BLOGGER bierze udział kilka wnętrzarskich polskich blogerek (zapewniam, że z własnej nieprzymuszonej woli): dziewczyn z pasją i pomysłem; dziewczyn, którym ciągle brakuje czasu, ale kochają i nie przestają blogować o wnętrzach, swoich domach i swoim życiu; no i wreszcie dziewczyn, których blogi są jedną wielką inspiracją, a domy odzwierciedleniem ich samych..."


Lista SANTA BLOGGER nr 1:
  1. Aga z pretty pleasure
  2. Agnieszka z lifestyle inspiracje
  3. Ania scraperka
  4. Gosia z home by wolff
  5. Iza z cloroes de mi alma
  6. Iza z my love shabby
  7. Karolina z house loves
  8. Kasia z conchita home
  9. Magda z wnetrza zewnetrza
  10. Ola z o zebrze
  11. Patrycja z kokopelia
  12. Kasia z my full house
  13. Agata z tak po prostu dom
  14. Ola z piece of love studio

Sami widzicie, zacne grono dlatego tym bardziej było mi trudno podjąć decyzję co przygotować. Mam nadal ogromne obawy jak moje upominki zostaną przyjętę, czy się będą podobać ... 

Niebawem będziemy się nimi chwalić na swoich blogach, a ja dzisiaj uchylam tylko rąbka tajemnicy.










Taka mała sesyjka się zrobiła ;) Mam nadzieję, że dziewczyny się ucieszą, bo naprawdę się starałam, mąż i dziewczynki oczywiście mi kibicowali i wspierali!

Karolina! ogromne podziękowania za ten wspaniały pomysł i zaproszenie, bo to naprawdę świetna okazja do sprawiania sobie przyjemności, poznania siebie lepiej, ale i także do rozwijania swojej kreatywności.

Ja miałam przy tym kupę radochy i zabawy, a teraz tylko trzymam kciuki, żeby prezenty dotarły w całości i żeby się podobały!

No to na razie Moi Mili, ściskam!
Iza


No comments:

Post a Comment

 

Followers

Popular Posts