Pokój nastolatki - miętowe dodatki

Saturday, May 30, 2015


Pod ostatnim postem rozgorzała dość ciekawa dyskusja odnośnie ściany w salonie i dobrze, bo o to właśnie chodziło, żeby podyskutować i zastanowić się co z tym fantem zrobić ;) Ja zostaję z myślami w tym temacie, a dzisiaj zapraszam Was do innego pomieszczenia.

Pokój nastolatki (ależ ten czas biegnie!) - kiedy pół roku temu ostatni raz pokazywałam to wnętrze, nie było jeszcze kolorowych dodatków ale już od jakiegoś czasu stopniowo dodawałyśmy kolor miętowy. Na początku miał być fiolet, ale nie udało mi się znaleźć żadnych fajnych poduch w tym kolorze i spróbowałam przekonać Alicję do mięty.

Na początek kupiłam dwie poduchy, a kiedy okazało się, że kolor przypadł do gustu, dodałyśmy go trochę więcej. Ostatnio całkiem przypadkiem udało nam się upolować wielką puchę w kolorze minty. Pucha była uszkodzona, więc i cena była okazyjna, a napis wcale nam nie przeszkadza i wcale nie służy do przechowywania ptasiego pokarmu ;)




Możecie nie wierzyć, ale ten szary, metalowy wózek z Ikea (domyślnie - barek kuchenny ;)) tak spodobał się Alicji, że kupiła go sobie sama ;) Koniecznie chciała jakiś stolik, więc pokazałam Jej różne opcje, m.in. ten wózek, który też można używać jako stolik i wybrała właśnie jego. 



Kiedy pojawiły się u nas pierwsze cotton ball lights wiedziałam, że koniecznie muszę je również wprowadzić do pokojów dziewczynek, bo nie tylko stanowią świetną dekorację, ale są źródłem fajnego, ciepłego i nastrojowego światła, idealnego do zasypiania bez obawy o "strachy - lachy" ;)



Tym razem kule przyjechały do nas ze sklepu Moja Mała Francja, który zapewne już znacie z moich wcześniejszych postów. Wybrałam zestaw Marin, 20 kul. Tak, tak, wybrałam ja, bo to był prezent na Dzień Dziecka tyle, że zainteresowana znalazła go ponad tydzień wcześniej, widać skrytka nie była moja silną stroną ;)

Ten zestaw kolorystyczny pasuje idealnie i co najważniejsze bardzo podoba się właścicielce pokoju!

Szczerze mówiąc byłam nawet zaskoczona, że sklep Moja Mała Francja ma w swojej ofercie również cotton ball lights! Teraz dokonując zakupu mebli oraz dekoracji do domu i ogrodu, a nawet francuskich mydeł czy smakołyków, książek i wielu innych artykułów, można również za jednym razem zamówić zestaw kul.



Na koniec jeszcze mały kolaż z dodatkami w pokoju naszej nastolatki.


Udanej niedzieli!
Iza

Cotton Ball Lights - Moja Mała Francja
Lampion domek -  Moja Mała Francja
Miętowa puszka - TK Maxx
Zegar - Biedronka
Pufa - Houzee
Miętowe poduchy - HM Home
Sowa - mój recykling ;)


No comments:

Post a Comment

 

Followers

Popular Posts