Set of wedding gifts

Wednesday, October 2, 2013


Cześć Dziewczyny!

Dzisiaj dla odmiany po ostatnim długaśnym poście postaram się, żeby było krótko :)

Bardzo Wam dziękuję za tak miłe przyjęcie mojej opowieści, czytam Wasze komentarze z ogromną przyjemnością!!! Jesteście wspaniałe :)

W ubiegłym tygodniu byliśmy na bardzo fajnym weselu, wybawiliśmy się świetnie, powiedziałabym nawet, że niezłe z nas lwice parkietu (specjalne pozdrowienia dla szwagierki ;) hehehe), małżowie też się bawili, ale my wymiatałyśmy no nie da się ukryć :D

Dla nowożeńców przygotowałam zestaw drobnych prezentów, które od kilku lat dajemy w zamian za kwiaty, ot tak, żeby mieli od nas jakąś trwałą pamiątkę. We wcześniejszych latach zawsze coś kupowałam, a teraz ... jestem bardzo szczęśliwa, że udało mi się zmobilizować i zrobić coś od siebie :) To naprawdę wspaniałe uczucie!






Pudełko kupione, bo już brakło czasu, ale może następnym razem ...


Pozdrawiam Was ciepło!

***

Madzia, makijaż był naprawdę piękny, Angelika - czułam się świetnie ;), dziękuję!!!

No comments:

Post a Comment

 

Followers

Popular Posts