Kolorowa jesień ;)

Monday, September 16, 2013


Astry już zaczynają przekwitać, a było ich w tym roku mnóstwo :)

Uwieczniłam kilka kolorowych bukietów, żebyśmy sobie poprawiały humor, jak nam aura za chwilę na dobre pokaże różki ;)



W tle widać moje dwa nowe nabytki czyli wielkie słoje kupione za naprawdę niewielkie pieniądze ;)

 

O i wrzosy się załapały, ale te już kupione. Marzyła mi się skrzynia, ale nie udało mi się znaleźć właściwej. W ogóle skrzynie mi się podobają bardzo. Marzą mi się takie białe i szare z napisami ... to już wiecie na co poluję?

O właśnie, a w tle widać nie tylko wrzosy, ale i miejsce, które wciąż czeka sobie cierpliwie na siedzisko, moje wymarzone siedzisko pod oknem z dużą ilością poduch ... Może uda się tej jesieni albo zimy, kto wie?




I moje ulubione miejsce w kuchni! Pamiętacie tą roślinę, której nazwy nie znam? Jest pięknie zielona, ma odcień zgaszonej, ale równocześnie żywej zieleni. Pokazywałam ją wiele razy w wiosenno - letnich aranżacjach, a teraz zobaczcie jak pięknie wygląda na jesień:


 Nowa aranżacja pojawiła się również na mojej ulubienicy w salonie, a to za sprawą szklanego klosza, który nabyłam w TK Maxx.


W aneksie kominkowym również małe roszady, jest i dodatkowa poducha. Nowy nabytek z Home & You za całe 19 zeta :) w sam raz na zimne wieczory jest taka miluchna ;)

Jak widać komoda nadal w swoim kolorze, no cóż, musi dojrzeć ;)


A teraz o prezentach :)

Obłowiłam się ostatnio troszkę, bo dostałam prezenty imieninowe, piękne, oczywiście w moim/naszym ;) stylu. Jak tylko znajdę najwłaściwsze miejsce, żeby je eksponować to z pewnością je wypatrzycie!

A za kilka dni startujemy z Candy z okazji pierwszej rocznicy bloga :D ... tak naprawdę to wszystko gotowe i czeka, ale nie chcę zbyt wcześnie ogłaszać, co byście nie marudziły, że za długo trzeba czekać na wyniki :P ... dodam tylko, że wszystkie cukierasy już u mnie widziałyście wcześniej :)

I jeszcze ogłoszenie, jeśli zobaczycie, że Wasze komentarze wymagają zatwierdzenia to będzie oznaczało, że ilość i jakość spamu przekroczyły moje granice wytrzymałości ;)


No comments:

Post a Comment

 

Followers

Popular Posts