Wiosenne gałęzie

Saturday, March 8, 2014



Po gwiazdkach przyszedł czas na gałązki, bo o nich dzisiaj będzie mowa.

Wyglądają świetnie i nadają skandynawskiego klimatu!




Puściły zielone pączki już po dwóch dniach!



Teraz to dopiero ta butla mi się podoba! Nadal zastanawiam się jak ja mogłam tak długo koło niej łazić? Tak samo jest zresztą z wiaderkiem, które leżało lata w piwnicy u rodziców!

A tak wtrącając przy okazji, tulipany w tym właśnie wiaderku to mój osobisty powód do dumy ... ostatnio Weranda opublikowała moje zdjęcie na swoim profilu FB i zdobyło aż 339 lajków i 32 udostępnienia!
Gdybyście chciały zobaczyć to odsyłam tutaj






Taki mały akcent a jaka zmiana ... z której strony nie patrzę to stwierdzam, że ta dekoracja nadaje charakteru :)




Jak już się tak rozpędziłam w tymi gałęziami to powstała zupełnie nowa aranżacja stojaka, który dopiero co niedawno zakupiłam w Ikea.






No to skoro wyrobiłam się przed północą to na ostatnią chwilę Najlepszego Kobitki z okazji naszego święta!

Pozdrawiam gorąco!
Iza




No comments:

Post a Comment

 

Followers

Popular Posts