Białe okiennice

Thursday, March 13, 2014


Witajcie!

Muszę Wam kolejny raz bardzo podziękować za Wasze komentarze, nie mam niestety czasu, żeby na bieżąco na nie odpowiadać, ale czytam każdy z michą od ucha do ucha, bo sprawiają mi tyle radości!

Jesteście wspaniałe Moje Blogowe Kumpele ;)

Dzisiejszy post będzie o okiennicach, które od dłuższego czasu już widujecie na moich zdjęciach. Otóż słuchajcie! W końcu je pomalowałam!!!




Jak złapałam za pędzel to jadę równo po wszystkim co mi się nawinie hehe 
Niestety ja jestem z tych niecierpliwych i chcę podziwiać efekt szybko, już, więc nie nadawałabym się do czasochłonnego nakładania kolejnych warstw przeróżnych specyfików. Stąd też mój wielki szacun dla Tych z Was, które to potrafią!




Myślę, że byłyby znacznie lepsze, gdyby pod spodem była warstwa szara, ale niestety nie miałam szarej farby pod ręką ...




Chętnie poznam Wasze opinie czy wyszło OK, czy rzeczywiście zrobiłam to po łebkach, czy Wam się podoba ...




Muszę Wam przyznać, że słońce działa na mnie kojąco, jedynie brudne okna spedzają mi sen z powiek ;) 

W ostatnim czasie spotkało mnie wiele miłych niespodzianek ... a jedną z nich jest wygrana w konkursie organizowanym przez deccoria.pl, gdzie wygrałam torbę papierową (na pewno wiecie o którą chodzi ;))
Już niebawem Wam ją pokażę, bo właśnie dzisiaj przyszła!


Jutro piąteczek :) W weekend pewnie się do Was odezwę a tymczasem do miłego!


No comments:

Post a Comment

 

Followers

Popular Posts