Skrzynka na kółkach po raz drugi (DIY)

Wednesday, April 30, 2014


Kolega Czarny Marker nadal w natarciu ;) 

No ale co ja mam poradzić skoro ciągle wpadają mi do głowy takie pomysły ...

W ubiegłą niedzielę (bardzo ważny dzień - kanonizacja Jana Pawła II) pod wieczór złapałam za skrzynkę, którą pokazywałam tutaj i zmalowałam takie napisy:






Z tym "boxem" niestety przesadziłam, trochę za duży ten napis, jednak moim zdaniem ten pierwszy jest zdecydowanie lepszy.

A tak prezentuje się już w nowej roli.



 


Muszę Wam jeszcze napisać jaka radość mnie ogarnia jak widzę ile osób dołącza do mojego bloga, jak w magicznym tempie rośnie też liczba fanów na FB, jak miłe są Wasze komentarze. Zupełnie nie mam pojęcia jak to się dzieje!

Dziękuję Wam Kochani za tyle miłych słów, za Wasze zainteresowanie i witam też ciepło nowe osoby!

Udanej majówki Wam życzę! 
My nie wyjeżdżamy nigdzie, ale i tak uwielbiam takie wolne dni!!!

 ♥♥♥
Gorąco pozdrawiam!
Iza


No comments:

Post a Comment

 

Followers

Popular Posts