Konkurs MyLoveShabby i Moja Mała Francja

Tuesday, October 7, 2014


Witajcie Kochani!
Dzisiaj mam dla Was miłą niespodziankę!

Tak się składa, że w październiku miną dwa lata odkąd zabrałam się za blogowanie i jestem tutaj z Wami. Muszę przyznać, że pasja wnętrzarska i prowadzenie bloga sprawiają mi ogromną radość. To wszystko dlatego, że kocham to co robię!
Każdy komentarz czytam z niepewnością a zarazem ogromnym zaciekawieniem, uwielbiam kiedy do mnie zaglądacie, cieszę się z każdego maila z zapytaniem czy propozycją współpracy. 

Mogłabym tak pisać na ten temat, ale zostawię sobie te przemyślenia na później, a dzisiaj przedstawię Wam wspaniałą osobę oraz sklep, który prowadzi, bo to właśnie z tego sklepu powędruje do Was nagroda w konkursie!

Dorota napisała do mnie właśnie w momencie kiedy zastanawiałam się jaki konkurs zorganizować dla Was aby uczcić rocznicę :)

To przemiła i wesoła osoba, moja czytelniczka (!), która właśnie z ogromnej miłości do Francji oraz pasji postanowiła założyć sklep internetowy z artykułami związanymi z Jej ukochaną Francją. Zobaczcie co napisała ...

Kilka miesięcy temu siedząc wieczorem na balkonie przy kubku ciepłego kakao i przeglądając Internet dla zabicia czasu postanowiłam otworzyć sklep. Chciałam wreszcie zacząć robić coś co będzie sprawiało mi przyjemność.






Zapraszam Was zatem do sklepu Moja Mała Francja, w którym znajdziecie wszystko co kojarzy się z tematyką francuską, począwszy od książek, poprzez mydełka, skończywszy na dekoracjach wnętrz.

Poniżej przedstawiam Wam kilka propozycji, które znajdziecie w sklepie, ale to oczywiście tylko namiastka.







Sami widzicie, że wybór jest bardzo szeroki i ciekawy, zapraszam zatem do zabawy. 

Zasady Konkursu są następujące:

1. Zostawić komentarz pod tym postem a w nim odpowiedzieć na pytanie: Co najbardziej podoba Wam się w sklepie i co jeszcze chcielibyście w nim zobaczyć?

2. Polubić funpage sklepu Moja Mała Francja oraz funpage My Love Shabby jeśli jeszcze ich nie lubicie ;) Zostać obserwatorem bloga My Love Shabby.

3. Osoby prowadzące bloga są proszone o umieszczenie na swoim blogu banerka z linkiem do konkursu, a osoby mające profil na FB o udostępnienie informacji o konkursie na swoim profilu.

Osoby, które nie prowadzą bloga również mogą brać udział w konkursie, prosimy o pozostawienie adresu eamil w komentarzu.

4. Konkurs trwa do 24.10.2014r. do północy. Wyniki zostaną ogłoszone 25.10.2014r. 

5. Nagrodą w konkursie jest bon o wartości 100 zł do wykorzystania w sklepie Moja Mała Francja
Bon można wykorzystać na cały asortyment poza herbatami Kusmi Tea.

Banerek do pobrania:




To jeszcze nie wszystko, przez cały czas trwania konkursu aż do ogłoszenia wyników czyli do dnia 25.10.2014r. w sklepie możecie dokonać zakupów z rabatem 15% na hasło "shabby" (rabat nie obejmuje herbat Kusmi Tea).

Mam nadzieję, że konkurs zorganizowany wspólnie z Moja Mała Francja przypadnie Wam do gustu, a na koniec jeszcze zdjęcie kojarzące się z tematyką francuską.

Wszystkie zdjęcia w tym poście są udostępnione przez właścicielkę sklepu Moja Mała Francja.




Na koniec jeszcze kilka słów wyjaśnień. Wiem, że znowu zabrakło mi niestety czasu, żeby odpowiadać na Wasze komentarze i pewnie wiele z Was ma mi to za złe, ale zapewniam Was, że wszystkie czytam i każdy z nich jest dla mnie niezmiernie ważny. Wasza obecność oraz komunikowanie się z Wami sprawiają, że mam nieustanną motywację do kolejnych działań.

Niestety nie jest łatwo pogodzić pracę zawodową, obowiązki domowe, szkolne oraz częste choroby świeżo upieczonej przedszkolaczki z prowadzeniem bloga. Liczę na Waszą wyrozumiałość.

Pozdrawiam Was ciepło!
Iza

No comments:

Post a Comment

 

Followers

Popular Posts