Wyprzedaż garażowa ;)

Sunday, November 23, 2014

Kochani!

Tak, jak pisałam Wam wczoraj, przeglądnęłam swoje zasoby i uznałam, że jednak nazbierało się tego zdecydowanie za dużo i być może niepotrzebnie chomikuję te wszystkie skarby skoro u nas albo nie widzą światła dziennego albo już gryzą się z ogólnym wyglądem domu, a komuś mogą się spodobać lub przydać.

Sporo z tych rzeczy trzymałam do domku dziewczynek, który tak naprawdę już ubiegłej wiosny miał być odnowiony, ale się nie udało. Mam nadzieję, że uda się tym razem.

Okazało się jednak, że nawet chcąc wykorzystać dodatki w stylu dziewczęcym i romantycznym do domku, i tak mnóstwo rzeczy jeszcze zostaje, tak więc prezentuję Wam poniżej wszystko co szuka nowego domu :)
 

Zasady wyprzedaży:

1. Jeśli jesteście zainteresowane jakąś rzeczą lub rzeczami, proszę o maila. Decyduje kolejność zgłoszeń.

2. Ceny - starałam się podać ceny niższe od tych, które obecnie trzeba zapłacić w sklepie, żeby kupić taki sam, nowy przedmiot. Zdaję sobie sprawę, że dodając koszty przesyłki to może wyjść drożej niż w sklepie, ale jeśli kupicie kilka rzeczy to wtedy na pewno będzie się opłacać. Przy zakupie kilku sztuk różnych przedmiotów, mogę oczywiście opuścić cenę za całość :) Jeśli gdzieś przesadziłam z ceną to piszcie śmiało na maila, będziemy się zastanawiać tak, aby obie strony były zadowolone.

3. Jeśli ktoś jest z okolic Krakowa - możliwy odbiór osobisty :)

4. Przesyłka pocztą polską wg cennika.
Nie jestem w stanie ocenić kosztu przesyłki z góry, więc będę podawać na bieżąco w zależności od ilości zakupionych rzeczy. Pełny cennik dostępny tutaj

No to zaczynamy! 




Większość rzeczy z powyższego zdjęcia już się sprzedała. Usunęłam je z listy, aby łatwiej było przeglądać to, co jeszcze zostało :)


3. Wazon w kolorze zgaszonej i delikatnej zieleni, wys. 34cm, kiedyś dostępny w Leroy Merlin. Ja zakupiłam uszkodzony i taki też sprzedaję (pęknięcia u góry widoczne na drugim zdjęciu). Wartość bez uszkodzeń ok. 90zł. Cena 35zł








5. Roślinki sztuczne w doniczce, Fejka Ikea, 9cm (obecna cena w Ikea 10 zł), 3 sztuki, cena 7zł/szt, pęknięta 5zł.




6. Ceramiczny ptaszek - figurka w róże, styl shabby, wys. 20,5cm, wartość ok. 60zł, cena 35zł




7. Gipsowe figurki aniołki, stojący wys. 17cm, leżący dł. 20cm, wys. 12cm, cena 10zł/szt. Figurki mają widoczne na zdjęciach lekkie zadrapania lub otarcia. Można je pomalować, ja miałam taki zamiar, ale jak widać na planie się skończyło ;)




11. Obrazki 12x38cm, 3 sztuki, cena 8zł/szt





13. Wazoniki Ikea, wys. 12cm, szer. podstawy 8cm, niestety nie pamiętam nazwy i nie znalazłam ich na stronie, wartość ok. 10zł/szt, cena 5zł/szt





 16. Dekoracja - kamienie Kulort Ikea 0,75kg (obecna cena 6zł), 2 worki z kolorem różowym i zielonym, cena 3zł/szt





17. Porcelanowy pojemnik na szczoteczki, delikatnie ubity pod spodem (nie widać), śr. 10cm, wys. 8cm, cena 9zł





20. Obrazek 20,5x25,5cm (wymiar ramki) z plakatem (reprodukcja) Gloria Eriksen, wyszperany w SH, ramka uszkodzona w jednym miejscu, styl shabby, cena 9zł




36. Ramka Ikea, kremowa, 30,5x25cm (wymiar ramki), nie ma jej już w sprzedaży (przynajmniej tak mi się wydaje), wartość ok. 20zł, cena 10zł




37. Zawieszki serca Pepco, 20x15cm, wartość 10zł/szt, cena 5zł/szt





Uffff, uporałam się, zapraszam do oglądania tylko ostrzegam, kupujcie z głową! Widzicie jak ja kupowałam? Teraz mam tyle do sprzedania :D

Ściskam mocno
Iza

No comments:

Post a Comment

 

Followers

Popular Posts