Biała boazeria + tapeta w kratkę

Sunday, February 15, 2015


Biel i szarości to zdecydowanie moje najbardziej ulubione kolory dlatego za każdym razem kiedy pojawiają się u nas kolejne połączenia tych barw, przekonuję sie jak doskonałą tworzą bazę.

Do tej pory pokazywałam korytarz na dole, gdzie biała boazeria połączona jest z szaro-beżową farbą, a tym razem korytarz na górze, którego nie było jeszcze na blogu. Tutaj również zdecydowaliśmy się na białą boazerię, ale na ścianie nad boazerią jest tapeta.




W sumie to miała być inna kratka, bardziej tradycyjna, ale ta trafiła się całkiem przypadkowo. Kupiliśmy jeszcze inne tapety, żeby móc przymierzyć i się zastanowić, a potem były dylematy, bo pepitka też fajnie się komponowała. Na profilu FB pytałam nawet Was o poradę ;)




Myślę, że to był dobry wybór. Pepitka na pewno bardziej by się odznaczała, ale znając siebie, nie wytrzymałabym z nią długo. Ta krata z kolei taka trochę kuchenna na pierwszy rzut oka, kojarzy mi się z ceratowym obrusem ;), ale bardzo mi się podoba w połączeniu z białymi dechami!




Dechy zakupione w markecie budowlanym, docięte na wymiar i pomalowane na biało farbą do drewna i metalu. Listwa wieńcząca to majstersztyk mojego M. czyli połączone ze sobą 3 różne listewki tak, aby tworzyły coś w rodzaju mini-gzymsów. Zależało mi na tym, żeby można było coś postawić, oprzeć jakiś fajny szyld czy fotografię.




Nie mogę sobie tylko darować, że 6 lat temu nie olśniło mnie odpowiednio w zakresie podłóg i drzwi, a byłoby tak pięknie ...

Te obrazki to tylko przymiarki, mam już w głowie plan na tą ścianę. A jeśli chodzi o lampy to oryginalne są białe, ale te przemalowaliśmy na szary, żeby bardziej się odznaczały. Mamy jeszcze 3 sztuki na przeciwległą ścianę. Te właśnie zostaną białe, bo ściana z kolei będzie szara. Mam nadzieję, że całość stworzy fajny efekt i będzie ze sobą ładnie współgrać.

Te kinkiety w kształcie gzymsów kupiliśmy dość dawno, ale gdybym ich teraz nie miała, z pewnością wybrałabym kinikety od Zorki Factory, bo jak już zapewne wiecie lampy w stylu industrialnym podobają mi się bardzo. 








Iza

No comments:

Post a Comment

 

Followers

Popular Posts