EmaLiOVE szaleństwo w pastelach!

Wednesday, July 10, 2013


Czy Wy to widzicie???


Te cuda i jeszcze inne przyjechały do mnie dwa dni temu!!!



Z całą pewnością mogę powiedzieć, że zasyciłam już swój głód w temacie emaLiOVE pasteLOVE ...


A teraz najważniejsze!

Myślę, że chciałybyście wiedzieć gdzie kupuję takie cuda szczególnie, że ceny są świetne np. taka kanka kosztuje 21,90 zł + koszt przesyłki 12 zł ...



Większość jest w II gatunku, ale uwierzcie mi, ja kupowałam w ciemno i jak dla mnie te cudeńka są idealne, drobne wady są prawie niezauważalne!

Pani Emilia, z którą jestem w stałym kontakcie jest świetna, doskonale wie o co chodzi takim szalonym Kobitkom, jak My ;)

esklep@prymus-agd.pl

Ja skusiłam się jeszcze na słoiczki, jeszcze nie wiem co w nich będzie, ale na pewno są mi potrzebne ;)
 



No to ciał Kobitki!

A już w przyszłym tygodniu kolejne Candy tym razem będzie to akcja organizowana wspólnie z firmą, która oferuje ciekawe rzeczy do dekoracji wnętrz. Mam nadzieję, że przypadnie Wam do gustu!

No comments:

Post a Comment

 

Followers

Popular Posts