Sezon cukiniowo - ogórkowy rozpoczęty!

Saturday, July 13, 2013


Dziewczyny dzisiaj tak króciutko ... pada u nas, brzydko i zimno, zdjęć nawet nie ma jak robić ...
A trochę chciałabym znowu pokazać, ale może nawet lepiej nie teraz, kiedy jeszcze projekty nie są ukończone ;)

Dzisiaj pierwszy raz zakisiłam nasze ogóry! I jest już pierwszy zbiór cukinii! Lubicie? Ja uwielbiam, mam już nowy przepis na faszerowane cukinie i mam zamiar go wypróbować.


Oczywiście plony te możemy zajadać dzięki mojej Kochanej Mamie, która sadzi, plewi, przesadza, wyrywa, podlewa ... a dzisiaj w deszczu zrywała wszystko co nam było potrzebne, nawet wykopywała chrzan!

A teraz to będzie MEGA prezentacja, będziecie się pewnie śmiać do łez ... ja sama się z siebie śmieję, ale dla mnie to ważny postęp w mojej karierze kulinarnej ;)

Otóż  upiekłam ja pierwsze ciasto z owocami, nadal ucierane, proste tak, że już chyba prościej się nie da, ale inne niż te, które piekłam do tej pory czyli ucierane bez owoców albo muffiny ;)



W sumie to nie planowałam piec dzisiaj, ale mama w autobusie podsłyszała rozmowy o pieczeniu i sąsiadka przekazała Jej przepis ;) 

6 łyżek maki
6 łyżek cukru
6 łyżek oleju
2 jajka
1 łyżeczka proszku do pieczenia

Zdrowe to to nie jest, bo na oleju, ale jak dla mnie idealne, bo robi się może 10 minut?

A teraz uwaga, wisienka na torcie, tak smakowało dziewczynkom, że zjadły pół, więc nie zastanawiając się dłużej upiekłam drugie, ale z podwojonej porcji, w tortownicy, no i co wyszło? zakalec hahahaha ;)

Konkurs, o którym pisałam w poprzednim poście nie wypalił, bo jest jeszcze sporo ustaleń i potrzebnych materiałów, więc przekładamy wstępnie na sierpień, ale UWAGA!

Nie uwierzycie!

Pamiętacie mój ostatni post? Emalia? Pastele?

No właśnie, Pani Emilia odnotowała znaczny wzrost zamówień, nawet nie zdążyłam Jej napisać o poście, a Ona już to zauważyła i wiecie co?

Postanowiła, że odda jakieś cudeńka na konkurs!

Powinny dojechać do mnie niebawem, pstryknę fotki i startujemy! Ciekawe co będzie do wygrania?

Mam nadzieję, że Wam się spodoba :)

Miłej niedzieli Kobitki!



No comments:

Post a Comment

 

Followers

Popular Posts