KONKURS My Love Shabby i PRYMUS AGD!!!

Thursday, July 18, 2013


Witajcie!

Wiem, wiem ... zapowiadałam i trochę się opóźniło, za co Was przepraszam, ale słuchajcie!

Warto było czekać!!!

Ogłaszam pierwszy u My Love Shabby KONKURS, w którym NAGRODY funduje firma Prymus AGD

Zobaczcie do jest do wygrania ... pamiętacie mojego poprzedniego posta? Dopiero co pokazałam Wam swoje ostatnie zakupy ... a Wy już zgłosiłyście się do Pani Emilii i właśnie dlatego Pani Emilia zaproponowała ten konkurs dla Was!!!


No właśnie, Emalia Olkusz, piękny zestaw i to w pięknym pastelowym kolorku!

Wszystkie te produkty możecie śmiało zamawiać w sklepie Prymus AGD

Tutaj kolejne przykłady tego co można zakupić w sklepiku u Pani Emilii :)




Jeśli czegoś nie ma aktualnie w ofercie, piszcie maile! - Pani Emilia postara się zdobyć dla Was wymarzone słodziaki ;) Ach, kochamy je prawda? Już dawno oszalałyśmy Wszystkie na punkcie emaliowych pasteli!

esklep@prymus-agd.pl

A teraz do rzeczy ;)    ZASADY KONKURSU    są następujące:

Warunki konieczne do udziału w konkursie:

1.  Zostaw komentarz pod tym postem i UWAGA zadanie specjalne:
Wymyśl hasło reklamowe promujące firmę Prymus-agd!
To prawdziwy konkurs, bo zwycięzcą będzie osoba, której hasło okaże się najbardziej trafne!

2. Polub funpage firmy Prymus AGD na FB 

3. Polub raczkujący ;) funpage My Love Shabby na FB

4. Osoby prowadzące bloga umieszczają poniższy banerek u siebie na blogu :)



5. Będziemy ogromnie wdzięczne jeśli umieścicie również informację o konkursie na swoich profilach FB :)

6. Będzie mi również miło jeśli nowe osoby zostaną u mnie na dłużej i będą obserwować mojego bloga, ale nie jest to warunek konieczny.

7. Anonimki bawią się z nami, proszę o podanie adresu email w komentarzu.

8. Bawimy się do 7 sierpnia do północy. Zwycięzca zostanie ogłoszony najpóźniej do dnia 10.08.2013r.

9. POWODZENIA!!!


No to co? Startujemy nie?

No comments:

Post a Comment

 

Followers

Popular Posts