Love it! Inspiracje i WIELKIE DZIĘKUJĘ za Wasze miłe słowa!!!

Wednesday, August 14, 2013


Leje jak z cebra, więc leniuchujemy dzisiaj i zbieramy siły, bo od jutra plażing smażing, ma być nawet ładniej niż wcześniej prognozowano ... się okaże :)

Czytając dzisiaj Wasze komentarze pod postem z poniedziałku prawie łezka mi się w oku zakręciła, nie sądziłam, że tyle z Was zaglądnie i zostawi tak ciepłe słowa, życzenia! DZIĘKUJĘ Wam Kochane!!!

W podziękowaniu mam dla Was zdjęcia z dwóch pięknych miejsc, w których byliśmy wczoraj, ja się w nich po prostu zakochałam! Myślę, że będą dla mnie inspiracją ...

Pierwsze to Tawerna Rybitwa na sopockiej plaży tuż koło molo. Same zobaczcie jak wygląda, zdjęć mam mało, bo nie chciałam tak biegać z aparatem. Ja jestem oczarowana i równocześnie przekonana, że pomysł przemalowania altanki jest jak najbardziej trafny!


Te wiklinowe rożki widziałam na giełdzie kwiatowej i miałam kupić, ale sama nie wiedziałam, teraz już wiem, na następny sezon muszę je mieć!



Niestety nie mam zdjęć ze środka, bo było za dużo ludzi, ale krzesła to Ingolf czyli takie jak mam w jadalni, do tego piękne beżowo-białe poduchy czyli takie, jakie chciałabym mieć :) Oprócz tego białe rattanowe krzesła i piękne dodatki, dużo białych kwiatów i białej wikliny ... jest pięknie, a do tego pyszne jedzonko!

I wiecie co? Wyczytałam, że ta tawerna jest wykonana jak typowa sopocka weranda ... więc pasowałoby mi się tutaj przeprowadzić :D


A tak przy okazji słuchajcie, wszystkie zdjęcia robiłam moim nowym smarfonem, wcale niedrogim, a są w miarę OK tak mi się przynajmniej wydaje ...

Drugie miejsce to Grey Coffee & More w Gdyni, skandynawski design, szarości, drewno, jaśniutki odcień żółtego, piękna podłoga ... Jak nie lubię żółtego, to tutaj ten jasny i blady odcień w połączeniu z szarym wygląda naprawdę super. A te szare panele na ścianach zobaczcie jak świetnie się prezentują.






Czarno białe fotografie w rozmiarze maxi i szarych ramach, cudo!




Pozdrówki raz jeszcze, jak zobaczę coś ciekawego w naszych klimatach to też postaram się zrobić fotki :)

Pa Pa!

No comments:

Post a Comment

 

Followers

Popular Posts