Pozdrowienia znad Bałtyku i WYNIKI KONKURSU z Prymus AGD!

Monday, August 12, 2013


Dziewczyny, jestem na urlopie! Wierzycie? Po tak pracowitej połowie roku i wielu wrażeniach, w końcu upragniony czas odpoczynku i moje ukochane Morze Bałtyckie!



Dziękuję Bozi, że było nam dane szczęśliwie dojechać! Miałam dziwne wrażenie, że jednak nie powinniśmy ruszać w drogę, bo zeszły tydzień był pełen niemiłych zdarzeń jak czarna seria (dosłownie) ... Wszystko mówiło NIE, nic się nie układało ... Asia zachorowała, następnego dnia Alę bolał bardzo silnie i nagle brzuch, wzywałam pogotowie, bo byłam w domu bez auta - musiałam tłumaczyć się czemu taka nadgorliwa jestem matka ... kocham naszą służbę zdrowia ... następny dzień Asia, uraz rączki, boli, nie może ruszać, no to jedziemy do szpitala nastawić, bo przypuszczaliśmy co to jest, w drodze do szpitala bardzo niemiła i nieżyczliwa starsza Pani wjechała nam w kuper! czego chcieć więcej ... zachowywała się poniżej krytyki, może kiedyś to jeszcze opiszę, na szczęście Asia poruszyła rączką we właściwy sposób i się nastawiło, a potem Asi pogorszyło się przeziębienie ... i jeszcze moje dziwne intuicje ... jak tu się dziwić jak po drodze mijaliśmy takie okropne dachowanie :(

Teraz już piszę o tym, na co czekacie z niecierpliwością czyli WYNIKI KONKURSU organizowanego z Prymus AGD!!!

Pani Emilia miała niezły orzech do zgryzienia, bo podałyście naprawdę sporo i to bardzo fajnych haseł za co ogromnie Wam dziękujemy!!!

Po długim namyśle Pani Emilia zdecydowała, że zwyciężczynią jest 

Agata7 sierpnia 2013 19:50

no to rzutem na tasme zdązyłam :)
Moje hasełka -
1. Kto w Prymus AGD kupuje temu sie serce raduje. :)
2. W Prymus AGD ceny małe - dla twej kieszeni doskonałe!!!
3. Pędz na zakupy do Prymusa tam czeka oferta duża.
4. Promocji bez liku - w AGD Prymus sklepiku.
5 Wszytko czego do domu potrzebujesz w Prymus AGD znajdujesz.

Ale to nie wszystko!!!

Prymus AGD rozdaje solidne nagrody :) Wybór był tak trudny, że Pani Emilia postanowiła jeszcze WYRÓŻNIĆ następujące 4 osoby:

ania.n20 lipca 2013 21:34
Rzeczywistosc i marzenie
i jak zawsze w dobrej cenie
PRYMUS-AGD -EMILKI
dzis jest lepszy niz landrynki.
Wiec ochoczo drogie Panie
zapraszamy na rozdanie,zapraszamy na zakupy
Kazda z nas tu sie obłupi
Kazda znajdzie cos dla siebie
bo w PRYMUSIE sila drzemie.
Kazda znajdzie rzeczy w bród
PRYMUS-AGD- to cud

Anonimowy23 lipca 2013 16:01
W Kolbuszowej w Prymusie,
pracują cztery paniusie.
Każda ładna, zgrabna, miła
i dobrze mnie obsłużyła.
Kupiłem piękne z Olkusza garnki
z dobrą radą Pani Anki.
Pani Iwona je spakowała
i Elizie do skasowania dała.
Pani na kasie bardzo miła była
i promocje mi poleciła.
Teraz chętnie będę tutaj wracał
i moimi pieniędzmi tu obracał.
W sklepie tym jest ładnie, czysto
wszystko poukładane przejrzysto.
Podłoga czysta, dziewczyny świeże
dlatego w sukces sklepu wierze!!!

Anonimowy19 lipca 2013 05:36

" Co na czasie dzisiaj jest,
to co każda z nas mieć chce....
znajdziesz w firmie:PRYMUS-AGD"
Ustawiam się w kolejeczce po te cudownosci:)
robal4321@poczta.fm

Natalia22 lipca 2013 19:09

Hola,hola to nie żarty Prymus agd rozdaje blogerkom Olkuszowe fanty
Chcesz mieć piękną emalię od Olkusza pędź czym prędzej do agd Prymusa
Twa żona będzie 7 niebie jak zobaczy tą emalię w kuchni u siebie.
To nie żaden przymus to po prostu agd Prymus!

Wszystkie te wyróżnione osoby otrzymują rabat 5% na zakupy w sklepie Prymus AGD

GRATULUJEMY wszystkim wygranym i DZIĘKUJEMY Wam wszystkim za tak liczny udział i tak świetne pomysły!!!

Ja ze swej strony bardzo dziękuję Pani Emilii za świetną współpracę oraz tak piękne nagrody dla Was!

Ślę nasze rodzinne pozdrowienia (małż też się dołącza, ale robił fotę ;)) znad naszego kochanego PL Morza Bałtyckiego! Aż chce się oddychać! Smutne jest tylko to, że zamiast muszelek w piasku są tysiące petów!


A no i byłabym zapomniała, macie okazję podziwiać mój nowy fryz ;) ... nie miało być aż tak krótko, ale chyba zaczynam się przyzwyczajać, ma swoje wielkie zalety, szybko myję, szybko układam, nie muszę podpinać do opalania ;) tylko kolor mi tym razem znowu zżółciał :(



No to buziole Kobity i trzymajcie kciuki za pogodę (jutro już ma się zepsuć) oraz za nasz szczęśliwy powrót do domciu :)

DZIĘKUJĘ!!!

No comments:

Post a Comment

 

Followers

Popular Posts