100% recycling

Wednesday, September 11, 2013


Udało mi się wreszcie wywiązać z obietnicy i uszyłam serducha dla Dziewczyn, których odpowiedzi na pytanie zadane w moim Pierwszym Candy podobały mi się najbardziej (myślę, że i Wam też)!



Cieszę się tym bardziej, że te serducha to owoce 100% recyklingu! 

Uszyłam ich troszkę więcej, jedno sobie zostawiłam a drugie będzie ...

Idąc po kolei, materiał - zakupiona w SH poszwa na kołdrę. W całości nie wygląda fajnie, przynajmniej dla mnie, te pasy są zbyt krzykliwe i nie w moim kolorze, ale za to róże są piękne :)


Wypełnienie uzyskuję z poduch, które już nie są używane, zbieram je skrzętnie tak, jak i każdy skrawek materiału czy tasiemki.
Sznureczki do zawieszania przygarnięte lat temu kilka od Pani, która już ich nie potrzebowała (tak, jak i nici oraz innych akcesoriów do szycia).

Dziewczyny, spodziewajcie się niedługo przesyłek pocztowych :) 
Czekam też na adres od jednej z Was!



Ciekawa jestem co tam u Was, bo u nas jesień daje się już we znaki. Kichamy i gardła pobolewają, a Aluśka dzisiaj się rozłożyła na wieczór ... ciekawe czy Asia się obroni. Poza tym wrzesień bardzo zwariowany, dużo się dzieje i czasu bardzo mało.

Przygotowałam się już prawie w pełni do Rocznicowego Candy i niedługo startujemy :) Sama nie wierzę, że to już rok minie ...

Buziaki ciepłe na te zimne jesienne dni :)

No comments:

Post a Comment

 

Followers

Popular Posts