Paper bag

Friday, March 21, 2014


No to się porobiło ... u nas prawie wszyscy chorzy :(

Nici ze wszystkich planów!

A że ja takich przewrotów nie lubię i odpoczywać też nie potrafię to chyba domyślacie się w jakim jestem nastroju ;)

Trudno, dość narzekania, przynajmniej słonko świeci i dodaje sił trochę, pokażę Wam dzisiaj papierową torbę, która przyjechała do mnie od deccoria.pl Jak pamiętacie, wygrałam ją w konkursie organizowanym na fanpage'u deccorii, a sponsorem nagród był sklep Kapibara.




Ku mojemu zdziwieniu torba jest bardzo wysoka i dość sztywna więc trochę się trzeba namagikować, żeby umieścić w niej niższe przedmioty ;)




Trzeba jednak przyznać, że kawałek papieru z literkami, ale naprawdę wygląda stylowo! Kto by powiedział, takie proste a takie ładne! Styl skandynawski pełną gębą :)





Torba tak, jak każde inne pojemniki może służyć do przechowywania przeróżnych przedmiotów lub jako dekoracja. Mi najbardziej przypadła do gustu ta aranżacja z gałązkami, chociaż jest ona dość niepraktyczna przy dzieciach ...




W tle pojemnik na listy, muszę koniecznie o nim tutaj wspomnieć, bo to prezent walentynkowy od męża ;)




Myślę, że na razie zostanie w takiej roli dopóki nie znajdę nowej doniczki na mojego marnego ficus bonsai. Drzewko oliwne wyglądałoby w niej świetnie, ale jeszcze się go nie dorobiłam ;)

Życzę Wam udanego weekendu, nasz pewnie będzie taki sobie, obyśmy szybko wyzdrowieli.

Buziole
Iza

No comments:

Post a Comment

 

Followers

Popular Posts