Pojemniki w łazience

Monday, March 17, 2014


Ten post miał pojawić się ponad tydzień temu ale pewna przemiła Kobitka z pewnego wspaniałego bloga ogłosiła konkurs z Akademią Roca ... chyba nie muszę Jej przedstawiać!

Postanowiłam spróbować moich sił w aranżacji do konkursu, więc musiałam poczekać z publikacją posta o przechowywaniu w łazience.

Teraz kiedy konkurs już zakończony, mogę Wam spokojnie pokazać jak udało mi się poskromić wszystkie najpotrzebniejsze rzeczy w naszej łazience.




Zapasowe ręczniki to naprawdę świetna dekoracja, jeśli kolorystycznie pasują do wnętrza to absolutnie ich nie chowamy :)

Ale wszystkie pozostałe rzeczy, bez których codziennie byłoby nam trudno funkcjonować i które dobrze mieć pod ręką (płyn do kąpieli, żel/mydło pod prysznic itp., pasty, szczoteczki) niekoniecznie fajnie się prezentują.




Wysokie pojemniki ukrywają to, czego nie chcę pokazywać a w dodatku wpasowują się w klimat jaki powoli tworzę w tej łazience.






A na koniec coś co sprawiło mi ogromną frajdę, być może widziałyście już na blogu u Ani Scraperki moją aranżację do konkursu :)

Nie wygrałam, ale i tak cieszę się ogromnie, bo miałam fajną zabawę, zrobiłam coś z czego jestem zadowolona, a na dodatek zostałam razem z innymi Dziewczynami wyróżniona!

Ania jeszcze raz dziękuję za super zabawę!!!




Pozdrawiam ciepło!
Iza

No comments:

Post a Comment

 

Followers

Popular Posts